Obóz kajakowy San Damiano

Wyjazd na spływ trwał tydzień 24.06.2023 – 01.07.2023 i rozpoczął się w Mniszku (około 30 min. od San Damiano). Potem Sobków. Tam zwiedziliśmy ruiny zamku. Następnie celem był Pińczów tam zwiedziliśmy kościół Franciszkanów, następnie Muzeum Regionalne, a na końcu kaplice Świętej Anny. Następnego dnia Była społeczność główna, a po niej chwila wolnego i wykorzystaliśmy ją na integrowanie się przy piłce nożnej. Na koniec dnia poszliśmy do centrum Pińczowa i zakończyliśmy dzień kebabem. Kolejnego dnia wyruszyliśmy do Wiślicy a tam przygody z szukaniem drewna na opał i zwiedzanie kościoła, muzeum Archeologiczne w Wiślicy w której była posadzka z XIII w. z wyrytymi w niej postaciami z motywem zwierząt. Zwiedziliśmy również dom Jana Długosza, a na deser lody. Zakończyliśmy spływ w Nowym Korczynie tam czekał kierowca i oddaliśmy wypożyczone kajaki. Łączny przepłynięty dystans to około 120 km. Na spływie poćwiczyliśmy współprace w dwuosobowych kajakach aby dobrze się zgrać. Kajaki uznajemy z pewnością za udane. 🙂 kronikarz SAN DAMIANO