Aktualności

Zakończenie terapii Mateusza

Posted by on Gru 12, 2018 in Aktualności | 0 comments

W dniu 11.XI.18 Mateusz ukończył terapię. Na Mszy Świętej opowiedział z jakimi trudnościami się mierzył podczas 14 miesięcy bo tyle z nami był. Następnie zgodnie z tradycją przekazał świece osobie, której jego zdaniem ukończy terapię.  Pokroił tort, po czym wszyscy spoczęliśmy by obejrzeć prezentację zdjęć z okresu terapii. Zakończyliśmy to Święto wspólnym obiadem, dzień był bardzo wesoły. Mateusz został w Hostelu Rivotorto. Cieszymy się razem z...

read more

Wolne miejsca w Hostelu RIVOTORTO w Chęcinach.

Posted by on Wrz 24, 2018 in Aktualności | 0 comments

Pragnę poinformować Państwa, że w obecnej chwili posiadamy wolne miejsca w Hostelu RIVOTORTO w Chęcinach. Wszystkie osoby zainteresowane zapraszam do kontaktu telefonicznego pod nr. 694 82 77 29. Więcej informacji na temat hostelu znajdziecie Państwo na naszej stronie internetowej w zakładce Hostel w Chęcinach. Dane Kontaktowe Hostel dla Uzależnionych od Substancji Psychoaktywnych –...

Chęcinada 2018

Posted by on Wrz 24, 2018 in Aktualności | 0 comments

Na koniec wakacji zorganizowaliśmy imprezę profilaktyczną „CHĘCINADA” W przygotowaniach pomagał nam zaprzyjaźniony ośrodek z Pałęg. Na Chęcinadzie było wiele ciekawych atrakcji między innymi skecze, pokaz mody ośrodkowej wspinaczka na skrzynki  „wieża Babel” czy dmuchańce dla dzieci. Można było też porozmawiać z terapeutami od uzależnień. Poświęciliśmy dużo pracy i trudu w przygotowaniu imprezy, ale opłacało się mogliśmy się spotkać z rodzinami i dobrze się bawić. Dzień zakończył się integracyjną...

31 FSM

Posted by on Sie 8, 2018 in Aktualności | 0 comments

Od 19 sierpnia uczestniczyliśmy w Franciszkańskim Spotkaniu Młodych na Kalwarii Pacławskiej. Impreza miała charakter rekolekcyjny. Byliśmy tam po części odpowiedzialni za organizacje, ale też braliśmy czynny udział w imprezie służąc do mszy, bawiąc się na koncertach i słuchając konferencji i świadectw. Na kalwarii udało się mi przejść na ostatni etap terapii jakim jest gospodarz:)) Ciupa...

Spływ kajakowy

Posted by on Lip 17, 2018 in Aktualności | 0 comments

Z początkiem lipca wyruszyliśmy na spływ kajakowy rzeką Nidą. Rozpoczynając w Morawicy spłynęliśmy ponad 100 km aż do Nowego Korczyna, po drodze mijając malownicze wioski i miasta takie jak Sobków, Pińczów, Chroberz, czy Wiślica, gdzie zobaczyliśmy wiele zapierających dech w piersiach atrakcji takich jak zamki czy średniowieczne kościoły i synagogi Ciupa...

Zakończenie terapii Piotrka

Posted by on Lip 9, 2018 in Aktualności | 0 comments

Po 10 miesiącach terapii, Piotr przedstawił na społeczności głównej, swój plan na trzeźwe życie, potem czytał o swoich dokonaniach na Mszy Świętej gdzie odbyło się także uroczyste zakończenie, a na końcu żegnaliśmy go na oficjalnym przejściu gdzie był wyśmienity poczęstunek oraz prezentacja przygotowana przez...